Blogi

Seurakuntavaalit ovat puhuttaneet Kokkolassa paljon. On selvää, että seurakuntalaiset haluavat kuulla ehdokkaiden arvoista ja kannoista opillisiin kysymyksiin. Samalla vähemmälle huomiolle jäävät ne asiat, joista seurakuntaneuvosto ja yhteinen kirkkovaltuusto päättävät.

Kokkolan suomalainen seurakunta on minun hengellinen kotini. Voin käydä jumalanpalveluksissa ja messuissa sunnuntaisin tai voin seurata palvelusta streamattuna YouTubista. Olen seurakunnan jäsen ja saan palveluita perheeni juhliin elämän eri vaiheissa, lapseni ovat saaneet käydä kerhoissa ja leireillä. Rippikoulu on ollut heille erityisen tärkeä.

Kun aloitimme valmistella "Kokoava seurakunta"- valitsijayhdistyksen perustamista, niin kokosimme muutamia ajatuksia, jotka yhdistivät sekä perustajia että ehdokkaiksi ryhtyneitä.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita